zondag 11 december 2011

Doelgroep

De laatste punten op i worden gezet.
Vrijdag hebben we ons uit de naad gepoetst omdat er mogelijke huurders voor ons huis kwamen kijken.
De rondleiding verliep positief, maandag horen we meer.

Een (hele) globale reisplanning voor de eerste paar weken is gemaakt en langzamerhand zijn we ook zover dat we ons vast willen leggen wat een onderkomen betreft.
Zo'n 100 baht kippenhok waar ik mijn op mijn vorige reis nog prima insliep kan nu natuurlijk niet. Na een reis van 14 uur verdienen in ieder geval onze meiden een normaal onderkomen met zwembad en croissantjes bij het ontbijt. Keuze te over dat is het niet.. Maar de prijzen van 1800 baht daar moet ik toch even van slikken. Omgerekend is dit 43.82 euro. In Nederland zou het een buitenkansje heten!!
Het is de psychologische kronkel in mijn hoofd..
We reizen niet meer als backpackers..

Gelukkig zag ik net op internet dat we toch WEL bij een doelgroep horen.
Het zou per slot van rekening toch wanhopig zijn als we 3 maanden niet in een hokje passen..
We gaan namelijk op reis als "Flaschpackers"  Flaschpackers zijn luxe yuppie backpackers die verblijven in middle-class hotels en reizen met behulp van electronische gadgets.

En het klopt; we slepen heel wat meer stekkers mee dan ik ooit had gedacht. Een mini-laptop, camera's, externe harde schijf, mp3 speler (voor mijn hardlooptraining) en iphone en allerlei oplaadspul om de boel werkend te houden uiteraard.

Paulien